3 Eylül 2014 Çarşamba

Benim Adım Gültepe Dizisinin Konusu

Benim Adım Gültepe bu akşam beklenen o muhteşem bölümüyle ekranlara gelmeye hazırlanıyor. Benim Adım Gültepe fragmanı bile izlenme rekorları kırarak Kanal D'nin sayfasında yüz binlerce kez izlenerek reyting rekorları kırmaya devam ediyor. Bu Akşam il bölümü ile ekranlara gelicek olan Benim Adım Gültepe merakla bekleniyor. Tam anlamıyla Kanal D 'nin en ön sıralarda tuttuğu ve baya bi kararlı dizi olarak sosyal medyaya sunulan dizinin ilk bölümünde neler yaşanacak?

Benim Adım Gültepe'nin 2. Tanıtım fragmanı yayınlandı. Kanal D ekranlarında başlayacak olan dizi merakla bekleniyor. Benim Adım Gültepe'nin ilk bölümü 3 Eylüllde başlıyor. Tüm Kanal D ekranları başındakiler bu günü iple cekiyor. İlk bölüm fragmanı yayınlanan Benim Adım Gültepe ilk bölümü sabırsızlıkla bekleniyor. Oyuncu kadrosu ile ilgileri üzerine çeken dizinin il bölüm fragmanı yayınlandı. Kanal D'nin yeni yapımlarından Benim Adım Gültepe dizisi ilk bölüm fragmanı yayınlandı. Benim Adım Gültepe dizisi ne zaman başlayacak? Benim Adım Gültepe oyuncu kadrosunda kimler var? Benim Adım Gültepe konusu ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder